Livrare si Retur
Tabel comparativ pentru cost livrare:
Tip de livrare
|
Durată
|
Cost
|
Comenzi peste 499 lei - România | 4-5 zile | GRATUIT |
Curierat Rapid Plata Ramburs - Romania | 4-5 zile | 21 LEI |
Curierat Rapid Plata Card - Romania | 4-5 zile | 21 LEI |
Curierat Rapid - Uniunea Europeană | 7-14 zile |
70 LEI |
Pentru comenzile ce depasesc suma de 499Lei, livrarea este GRATUITA pe teritoriul ROMANIEI.
Estimarea de livrare va fi furnizată telefonic în momentul confirmării comenzii.
Statisticile de mai sus nu se aplică pentru perioadele foarte aglomerate (ex. Black Friday, perioada sărbătorilor de iarnă, starea de urgenta, etc.). Vom prioritiza livrările urgente și în aceste perioade dar nu ne putem asuma respectarea termenilor.
urbancorner.ro folosește baze de date proprii și externe pentru detectarea tranzacțiilor frauduloase sau înregistrate cu rea voință.
urbancorner.ro își rezervă dreptul de a refuza anumite comenzi fără a se obliga să ofere explicații în acest sens.
Conform legislatiei din România, contractul de vânzare se consideră semnat în momentul în care starea comenzii se modifică în “comandă acceptată” / “se procesează”. Modificarea stării se face după confirmarea telefonică a comenzii și acceptarea de către client a estimării de livrare. Clienții fără cont vor fi notificați prin email în legătură cu schimbarea stării comenzii iar clienții cu cont vor putea observa modificarea accesând pagina de comenzi din cont.
1. Produsele de pot returna in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor, in cutia originala, nedeteriorata si produsele trebuie sa aiba toate etichetele atasate, insotite de un numar de cont bancar pentru transferul banilor.
Pentru produsele fara eticheta, sau deteriorarea cutiei cu banda de scotch sau altele, retururile nu vor fi acceptate.
2. Produsele se returneaza la adresa: Kids Corner, Iasi, loc. Rediu, str. Principala, nr. 402, zip 707405, Fabrica Apimond.
3. Costurile de transport pentru retur cat si pentru schimbarea marimii vor fi suportate de catre client.
4. În cazul unui retur ce are ca motiv o nepotrivire de mărime clientului i se va oferi opțiunea de realizare a unei noi comenzi cu marimile potrivite. Acceptarea acestei propuneri este strict opțiunea clientului.
5. Returnarea contravalorii produselor se face în maxim 10 de zile de la data primirii returului de la client.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
6. Returnarea fondurilor se face prin:
a. Pentru plata cu card de debit / credit se va face reversare de plată sau transfer bancar dacă a expirat perioada în care se poate face reversarea.
b. Pentru plata ramburs (la livrare) se va procesa un transfer bancar catre contul comunicat de catre client.
c. În situația în care clientul a plătit contravaloarea comenzii în sistem ramburs (la livrare) și nu are un cont bancar vom trimite un mandat poștal cu contravaloarea returului.
Nu există comisioane percepute de la client pentru încasarea contravalorii returnării.